Τετάρτη 5 Μαρτίου 2008

Άργησα λίγο, αλλά είμαι κι εγώ εδώ

Είναι γεγονός ότι άργησα λίγο να "βγω" στον αέρα του διαδικτύου, αλλά τώρα πλέον είμαι μαζί σας. Πολλές εκπλήξεις θα πρέπει να περιμένουν οι φίλοι της σελίδας στο επόμενο διάστημα, καθώς θα εξετάσουμε θέματα οικονομίας, πολιτικής, διεθνών σχέσεων, αγροτικής οικονομίας, θαλάσσιων διαδρομών, ταξιδιού και άλλων χόμπυς.

Το ταξίδι, αρχίζει λοιπόν και για μένα και βεβαίως ελπίζω να είστε μαζί μου. Να σας κάνω και να μου κάνετε συντροφιά. Να παίρνω και να σας δίνω πληροφορίες και κυρίως να αντιλαμβάνομαι τάσεις, να καταγράφω απόψεις και να εξελίσσω την σκέψη και την προσωπικότητά μου.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλώς όρισες στη μπλογκόσφαιρα! Είμαι βέβαιος πως με την είσοδό σου στο διαδίκτυο θα συμβάλεις σε έναν ευρύ και ποιοτικό προβληματισμό, καθώς και σε ενημέρωση πάνω σε θέματα που τα κατέχεις καλά!